Forum www.thunderace.fora.pl Strona Główna www.thunderace.fora.pl
Forum użytkowników i miłośników Yamahy YZF1000R Thunderace
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Małe pytanko, znalazłem niespodzianki w mojej kruszynce...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.thunderace.fora.pl Strona Główna -> Mechanika - ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robo



Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowsze

PostWysłany: Marzec 9, 2016, 1:17 am    Temat postu: Małe pytanko, znalazłem niespodzianki w mojej kruszynce...

Czy u was też są zminusowane do akumulatora dwa kable z kostek podpiętych do modułu głównego ? w górnej biały z czarnym paskiem, a w dolnej zielony z białym, a do instalacji zostawione ucięte odejścia ?Neutral

Druga sprawa, Mam jeszcze oba reflektory świecące się, czy to może powodować zbytnie obciążenie instalacji... widzę że zostało to spięte przez poprzednika...Czy u was, są odczuwalne skoki napięcia na światłach przy włączających się wentylach... u mnie obroty spadają o jakieś 100-200 obr/min

Trzecia miałem mieszanke na 4 obroty i waliło wachą na pewno na wolnych ... Skręciłem na 2 i 1/4, nie mogłem doszukać się w manualu na ile wykręcić wyjściowo, nie zaglądałem do gaźniorów tylko synchro zrobiłem i gdy skręciłem na tą wartość no i wydaje mi się, że lepiej chodzi moto mniej wali wachą oraz szybciej sie kręci... Ale czy to nie za mało nie chciałbym zrobić wypalonego kuku... Nie mam dostępu do analizatora spalin czy świecy z widokiem na blue light Wink jest na to sposób bez mielenia świecami, czy może sprawdzić , bo 4 obroty zrobione na Zachodzie mogły by wskazywać jakieś większe dyno jety ?


Ostatnio zmieniony przez Robo dnia Marzec 9, 2016, 1:27 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nizin



Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 62
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Marzec 18, 2016, 12:12 pm    Temat postu:

Zminusowane do akumulatora dwa kable z kostek podpiętych do modułu głównego zostały podłączone prawdopodobnie po to, aby odblokować pełną moc silnika ograniczoną w niektórych przypadkach za pomocą zmian w module. Szerzej o tym przeczytasz w temacie:

[/url]http://www.thunderace.fora.pl/warsztat,5/thunderace-o-mocy-100km,138.html[url]

Jeśli chodzi o reflektory to tez mam podpięte oba, "domowym" sposobem poprzez zmianę kostki. Na postoju, obroty delikatnie spadają po włączeniu świateł, ja się tym nie przejmuję w sumie. Skoki napięcia u Ciebie są pewnie spowodowane zwiększeniem poboru mocy po włączeniu się wentylatorów. To chyba naturalne, często się z tym spotykam w samochodach, gdy po włączeniu nawiewu lampy dellikatnie przygasają Rolling Eyes Alternator nie nadąża z dostarczaniem prądu Rolling Eyes

Pozdroooo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robo



Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowsze

PostWysłany: Marzec 25, 2016, 10:48 pm    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź tak myślałem Yellow_Light_Colorz_PDT_05 , że to o jakieś mody chodzi, ale w angielskim mocny to nie jestem, no i w manualu nie mogłem się doczytać do czego te kable Smile Plus sprawdziłem że ex chodzi mi jak przelatuje Mi 2000obr ,a jak jest 3400obr wibrują obroty bez reakcji na linkach od ex Yellow_Light_Colorz_PDT_25 ... Mam jedno zajebiaszcze pytanko czy jeśli mam dynojety(nie rozkręcałem gaźników->chodzi moto) i miałem mieszanke na 4 tłumik Boos'a, filtr Krafta oraz świece Denso i nowe kable i przestawiłem mieszanke na 2,7 to zrobie kuku silni przez to Yellow_Light_Colorz_PDT_06 ? Wiecie jak już pisałem waliło wachą ... Plus czy króćce podchodzą od 750-tki ? bo mam jakieś spękania na nich, niby trzyma, ale o poważnych rzeczach wolałbym wcześniej pomyśleć

Ostatnio zmieniony przez Robo dnia Marzec 25, 2016, 10:53 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robo



Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowsze

PostWysłany: Kwiecień 10, 2016, 11:18 am    Temat postu:

Na stronie
[link widoczny dla zalogowanych]
noszą te same oznaczenia OEM-owskie...
Dla "YZF 750/YZF 750 RJC/YZF 750 RJ oraz YZF 1000 RJC/YZF 1000 RJ"

JOINT, CARB 3
3GM-13597-00-00
JOINT, CARB 4
3GM-13598-00-00
Więc dlaczego na necie są sprzedawane takie YZF750/FZR1000 to te same króćce ?
A więc Laughing
Dla potomności Very Happy sprawdziłem i wychodzi na to iż są to takie same jak i w FZR100F/YZF1000FC
Według OEM na stronie:
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Robo dnia Kwiecień 10, 2016, 11:47 am, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.thunderace.fora.pl Strona Główna -> Mechanika - ogólnie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin