Forum www.thunderace.fora.pl Strona Główna www.thunderace.fora.pl
Forum użytkowników i miłośników Yamahy YZF1000R Thunderace
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Moc i moment

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.thunderace.fora.pl Strona Główna -> Mechanika - ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pizol



Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Kwiecień 3, 2009, 4:23 pm    Temat postu: Moc i moment

Witam Wszystkich Miłośników Ace'a!
Czytając troszkę forum zacząłem sobie zadawać pytanie, czy piszący tutaj o swoich maszynach [wyłączając urzytkowników], a znających swoje moto od podszewki, nie pokusili się o wzbogacenie serduch o dodatkowe koniki, oraz momenty obrotowe? Jeśli tak, wdzięczny będę o spostrzeżenia. Tzn. co kto modyfikował, w jakim zakresie, no i oczywiście z jakim skutkiem? Sorry, kończę zapytanie, bo właśnie kolega podjechał poooootężną V-ką i lecimy się pobawić! Pogoda sprzyja!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiek



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Kwiecień 7, 2009, 5:59 pm    Temat postu:

Mi moc Thundera wystarcza całkowicie. Jasne fajnie czasem karnąć się na czymś co ma ponad 170 kucyków, ale Thunderowi też niczego nie brakuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Kwiecień 7, 2009, 11:35 pm    Temat postu:

Odnośnie Thunderace mod...mała opowieść: ...miałem przyjemność w UK (a byłem jeszcze wtedy posiadaczem gsxf 750) spotkac na trasie Thundera...z układem NoS....to dopiero był widok...moto z ponad 240km/h do około 300 km/h przyspieszał dosłownie w kilka sekund...nie wiemw 4 może 5....??
Bynajmniej po dłuższym pościgu tej grupki(dwa gsxr1000 i ten thunder) dopadłem ich na stacji benzynowej...Wtedy to widok Yzf 1000 wprowadził mnie w osłupienie...i "zachorowałem" Wink.....Moto było w stanie nówka-funkiel nie śmigane (aż sie same oczy śmiały) Smile rocznik 2000...."Anglus" po chwili rozmowy przyznał sie do modyfikacji głowicy (wałki i zawory oraz wspomniany systemik ) miało coś ok 200KM....i bliżej nieznany moment obrotowy...dowiedziałem sie również ze wartość modyfikacji przewyższyła wartość motocykla niemal dwukrotnie ..ale nie chciał dokładnie powiedzieć ile Shocked ....układ ten był marki od BIG CC Racing...tyle pamiętam...ale efekt jak w odrzutowcu....serio nigdy później tak przyśpieszającego moto nie widziałem..

P.S
Fajna sprawa takie modyfikacje...ale wg mnie te 140 kilka koników wystarczy ..ciężko u nas i tyle wykorzystać ....podciągnąć Nm na jakiś niebotyczny poziom to by było coś....ale to troche dalsza przyszłośc Hyhy

dla ciekawych :
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Kwiecień 8, 2009, 12:31 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zip_77



Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 565
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA

PostWysłany: Kwiecień 8, 2009, 8:34 am    Temat postu:

Święte słowa kolegów!
Mnie równiez Thunderace wystarczy ... w ace zachwyca mnie przyspieszenie 0-200km/h Hyhy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jawor85
Moderator


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok/Podlaskie //Odense

PostWysłany: Kwiecień 8, 2009, 8:40 pm    Temat postu:

ja powiem tak - do wszystkiego idzie sie przyzwyczaić.....
ale puki co to za kazdym razem odkręcenia manetki thunder mnie zaskakuje hehe POZYTYWNIE Very Happy

/dzis na CPEnie wychodze z kibla - moto stoi przed stacją... podchodzi do mnie chłop i z tekstem.. " stary co to jest tuningowana R1 ? czegoś tak fajnego jescze nie widziałem...., no pierwszy raz ttakie coś widze... ile to ma lat 3 ? .... heheeh - i jego słowa potwierdzają fakt iż thunder jest mało znanym sprzetem i to mnie cieszy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pizol



Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Kwiecień 9, 2009, 10:28 pm    Temat postu:

I to jest to coś! Konstrukcja, niby stara... Robiona jeszcze, gdy księgowi się nie zabrali za konstruowanie maszyn. To naprawdę świetna maszyna! Nie znajdziemy w niej zbyt wiele oszczędności na materiałach. Kute tłoki itp, itd... Choć parę knifów da się dostrzec. Mam na myśli układ chłodzenia. Ale cóż... Pomimo wszystkich wad, jest świetny!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jawor85
Moderator


Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok/Podlaskie //Odense

PostWysłany: Maj 20, 2009, 9:51 pm    Temat postu:

ja mam nowe gumki - zara będzie nowy napęd i sprawdze moc swego i ilośc kuców Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.thunderace.fora.pl Strona Główna -> Mechanika - ogólnie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin