Forum www.thunderace.fora.pl Strona Główna www.thunderace.fora.pl
Forum użytkowników i miłośników Yamahy YZF1000R Thunderace
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pomocy - kończy sie sprzeglo albo co.... ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.thunderace.fora.pl Strona Główna -> Mechanika - ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
efendi



Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Marzec 31, 2009, 7:52 pm    Temat postu: pomocy - kończy sie sprzeglo albo co.... ?

Czesc, sluchajcie jakie sa objawy konczacego sie sprzegla albo nie wiem czego gdyz :

wybralem sie dzisiaj na przejazke przed poludniem i wszystko bylo normalnie tzn tak jak dotychczas dla mnie bylo normalnie. Po poludniu postanowilem sie przejechac raz jeszcze i zdziwilo mnie to ze ruszajac powolutku na 1, dodajac lekko gazu i puszczajac calkowicie sprzeglo Ace'em szarpie jakby byl za slaby, to samo jak zmienimy na 2 bieg i przy predkosci 30 km/h przy pelnym puszczeniu sprzegla szarpie (to tak jakby chcial np z 3 ruszyc - napewno wiecie o co mi chodzi, czy jak 3 samochodzie jest za niski bieg to szarpie). Oczywiscie jak juz sie doda gazu to przestaje szarpac i jedzie ale mam wrazenie ze jakos tak nie ma takiej mocy, przyspieszenia - nie ma takiego zrywu. Kazdy z Was ruszal pewnie z jedynki tak powoli i stopniowo odkrecal "manetke" do konca i wie jak Ace jedzie... ja mam wrazenie ze cos jest nie tak...

Moze mi ktos powiedziec co moglo sie praktycznie tak odrazu stac bez zadnych oznak albo jak sie "podciaga" sprzeglo chyba ze hydraulika wyklucza taki zabieg.

pomożcie koledzy bo nie wiem za co sie złapać Sad jakby palil na 3 gary to chyba jest slyszalne ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zip_77



Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 565
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA

PostWysłany: Marzec 31, 2009, 9:07 pm    Temat postu:

Rolling Eyes
No miom zdaniem takie objawy nie wiązał bym raczej z awarią sprzęgła!
ale co to może być Question
Chyba bardziej bym patrzył w stronę silnika, moze gaźników Question to tak jakby cos przerywało jakby nie dostawał paliwa albo tracił iskrę (ale raczej nie sprzęgło).

Poczekaj niech się wypowiedzą inni!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Marzec 31, 2009, 10:43 pm    Temat postu:

...Szanowany Panie ...pierwsze kroki kierujemy w kierunku fajek i przewodów zapłonowych....(najczęstsza przyczyna takowego szrpania tzw "przebicie" gdzies jest i chyba dla tego szarpie....
Lub trzeba dokonać oględzin (wgłębnych) gażników moze gdzies dyszka w któryms jest przypchana.Najlepiej dokonac regulacji i czyszczenia owych elementów właśnie.....
Na samym końcu skieruj kroki w strone sprzęgła....
...Aha i jeszcze jedno.....Czy moto ma utrudniony rozruch lub czy też nierówno pracuje na wolnych obrotach...
???
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pizol



Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Marzec 31, 2009, 10:55 pm    Temat postu:

Rad ma rację. Sprawdzić należy jeszcze świece. Ja nauczony doświadczeniem przykrym, wymieniam przed każdym sezonem. Sprzęgło można śmiało wykluczyć. A co do regulacji owego, to takowej nie ma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
efendi



Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Kwiecień 1, 2009, 7:01 am    Temat postu:

wszystko juz wrocilo do normy w jakims magiczny sposob ale ogolnie przez tym dziwnym zajawiskiem jak i w trakcie jego Ace odpal normalnie na pierwszego "kopa", chodzilo rowno, obroty na luzie krecily sie normalnie dlatego podejrzewalem sprzeglo (w sumie to o obrotach moglem napisac wczesniej)

i tak mysle ze moze ten przypadek byl skutkiem hamowania silnikiem... choc zawsze hamuje silnikiem, autem tez Smile no wiadomo ze jak trzeba szybko zachamowac to normalnie Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zip_77



Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 565
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA

PostWysłany: Kwiecień 1, 2009, 8:41 am    Temat postu:

efendi napisał:

i tak mysle ze moze ten przypadek byl skutkiem hamowania silnikiem... choc zawsze hamuje silnikiem, autem tez Smile no wiadomo ze jak trzeba szybko zachamowac to normalnie Razz


Kolego nie widzę nic dziwnego w hamowaniu silnikiem (szczególnie w moto!) nie wyobrazam sobie inaczej ... no bo niby jak Question co dojeżdżasz gdzieś np. do świateł i co normalne że puszczasz manetkę i hamujesz silnikiem a potem hamulami! chyba że wolałbyś najpierw wrzucić na luz a potem hamulce W mur Hurra
To tak na marginesie Wink ogólenie dobrze ze sprzęt chodzi bo wiesz sezon już tuż tuż Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pizol



Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Kwiecień 3, 2009, 3:09 pm    Temat postu:

Czyli Rad miał rację! Gaźniki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.thunderace.fora.pl Strona Główna -> Mechanika - ogólnie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin