Forum www.thunderace.fora.pl Strona Główna www.thunderace.fora.pl
Forum użytkowników i miłośników Yamahy YZF1000R Thunderace
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźniki - plisss help

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.thunderace.fora.pl Strona Główna -> Warsztat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi_master



Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Maj 13, 2017, 7:26 pm    Temat postu: Gaźniki - plisss help

Witam,
Jak w temacie mam problem z gaźnikami, a przynajmniej tak mi się wydaje.
Na zakończenie poprzedniego sezonu ledwo dojechałem do domu. Ace kręcił się max do 2-3tyś. Miesiąc temu próbwałem go odpalić po zimie, udało się ale jak to się mówi samo się nie naprawiło. Tyle, że tym razem chodził tylko na ssaniu z delikatnie odkręconą manetką. Jak puszczałem gasł, jak odkręcałem mocniej też gasł. Zdjąłem gaźniki wyczyściłem dokładnie, wymoczyłem w benzynie. Wyczyściłem wszystkie dysze, założyłem nowe oringi( sprawdziłem puszczały) i założyłem na moto. Zapalił jak burza, kręcił się na maxa i wszystko jakby ustało.....po 3 minutach to samo. Pali tylko na ssaniu, z delikatnie odkręconą manetką, jak odkręcam mocniej gaśnie. Wydaje mi się, że pracuje jakoś inaczej, jakoś ciężko, chodzi jak jelcz i słychać jakieś stuki. Zerknijcie na filmik jaki nagrałem:
https://www.youtube.com/watch?v=NXMGK0XYcew

TPS sprawdzałem działa.
Pompa pompuje, filtr paliwa w porządku.
Na zimnym i na ciepłym to samo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi_master



Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Maj 14, 2017, 2:47 pm    Temat postu:

No to mam dla was mega zagadkę.
Chciałem sprawdzić czy pływaki się nie zawieszaja wiec podpiąłem wężyk do komory plywakowej i odkecilem śrubę spustową. Ku mojemu zdziwieniu nie było tam paliwa a płyn chłodniczy. Sprawdziłem że ze zbiornika leci paliwo.
Odpiąlem rurki ogrzewające gaźnik i spiąłem ze sobą na krótko. Z komór gaznikowych spuścił płyn chłodniczy. Moto pięknie odpalilo. A po minucie powtórka płyn chłodniczy w gaźnikach. Powtórzył czynność 2x. Cały czas to samo. Zdurniałem, powiedzcie mi skąd ten płyn ? Question Question Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarconbubu



Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 34
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk /Piikkio Finlandia

PostWysłany: Maj 15, 2017, 8:53 pm    Temat postu:

pierwsze o takim zdarzeniu słyszę , jedyne co mi przychodzi do głowy to uszkodzona głowica bo jak inaczej płyn w gaznikach , kiedy sprawdzałeś luz zaworowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarconbubu



Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 34
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk /Piikkio Finlandia

PostWysłany: Maj 19, 2017, 7:31 pm    Temat postu:

Kolego wyjaśniło się coś
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robo



Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 65
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowsze

PostWysłany: Lipiec 24, 2017, 4:58 pm    Temat postu:

Jak głowica... W gaźnikach przepływa płyn chłodzący bo pomaga trzymać temperaturę aby lepiej odparowywało paliwo, z jednego boku zespołu gaźników wpływa z drugiego zaś wypływa, płynie przez rurki górne pomiędzy gaźnikami, dolnymi zaś paliwo. Coś kolego źle skręciłeś/złożyłeś, lub któryś z gaźników musi być pęknięty lub coś w tym stylu... Choć o takim przypadku pierwszy raz słyszę , czy płyn pojawia się w jednym czy w obu, plus płyn w gaźnikach samych jako takich czy w dolocie ten płyn ??? !!! Ciekawy przypadek... A może złożyłeś gaźniki na stare oringi na rurkach i się rozciekły... Może za mocno zciągnołeś razem gaźniki i coś pierdylło wewnątrz i dlatego płyn się przedostaje do komory... Nie kojarze wewnątrz żadnej uszczelki która mogła by trzymać płyn , płynie on w odlewie... Wyjmij i podepnij z jednej pompkę drugą stronę zaślep, zdejmij doły żeby wiedzieć w którym gaźniku się przedostaje ciecz do wachy , taki prosty test na szczelność Yellow_Light_Colorz_PDT_06

Ostatnio zmieniony przez Robo dnia Lipiec 24, 2017, 5:10 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.thunderace.fora.pl Strona Główna -> Warsztat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin